Na primer, da li neki od ovih problema zvuči poznato?

  • Nepostojeći linkovi
  • Nedostaju slike
  • Bez odgovora
  • Nepravilno napisan tekst
  • Nedostaje naslovna stranica

Pitanja kao što su ova izdaju sajt sa nedovoljnom operativnom podrškom, tj. Premalo ljudi koji su tražili da preduzmu previše.

Iako neadekvatna podrška ponekad može biti usled stvarnih finansijskih ograničenja, često se pojavljuje samo kao rezultat ravnodušnosti. Istina je u tome što neki menadžeri jednostavno ne "uzimaju" zašto nekoj lokaciji treba stalna pažnja. Oni misle da kada jednom bude živo, veb lokacija magično pazi na sebe!

Izazov za vebmastera je da objasni da to nije slučaj i da se pokaže zašto je redovno održavanje toliko potrebno. Jedan od načina za to je da pokažete kako ovi zadaci mogu direktno dovesti do kvalitetnijeg korisničkog iskustva.

Na primer, uspeh preduzeća može zavisiti od toga koliko korisnici mogu da interakciju sa sajtom. To jest, da li su u stanju da završe transakcije bez tehničkih grešaka? Postoje li prekinute veze ili nedostajućih datoteka? Da li se na njih odgovori na odgovor? Kada se neka od ovih promaši, postoji povećana vjerovatnoća da će se sajt ignorisati.

 


Aktivnosti održavanja veb sajta

 


Delatnosti iz kojih se sastoji održavanje veb stranica može se razvrstati u šest oblasti. Su:

Izdavanje, što znači, kako zadržati sadrlaj.
Osiguranje kvaliteta, što znači, kako prepoznati greške na lokaciji.
Kontrola povratnih informacija, što znači, kako upravljati komunikacijom sa posetiocima veb sajta.
Nadgledanje performansi, što znači, kako meriti aktivnosti na lokaciji.
Infrastrukturni monitoring, što znači, kako osigurati zdravu tehničku podlogu za lokaciju.
Kontrola promjene, što znači, kako upravljati tekućim tehničkim ili drugim promenama na koordinisan način.
(Svaka od njih će biti istražena u narednim člancima. Takođe ćemo ispitati ljude, procese i tehnologiju potrebne za njihovu podršku.)

 

 

Tim za održavanje veb stranice

 

 


Prije započinjanja procesa održavanja, tim mora biti imenovan za obavljanje ovih zadataka. Ovim timom rukovodi Koordinator za održavanje.

Sedam uloga unutar tima za održavanjeVažno je napomenuti da za mali sajt, tim za održavanje može se jednostavno sastojati od jedne osobe koja pojačava sve aktivnosti po potrebi.

Međutim, veće lokacije obično zahtevaju veće komplemente osoblja. Možda im je potrebna pomoć i od drugih službi radi obavljanja njihovih dužnosti. Na primer, u velikoj kompaniji neke usluge mogu biti obezbeđene centralno, npr. Infrastruktura vebsajta ili kontrola promjene.

 

 

Sastanak pregleda državanja

 

 


Predlaže se da Tim za održavanje održi redovne sastanke na kojima se mogu diskutovati o pitanjima administracije sajta, npr. nedeljno ili nedeljno. Neke tipične stavke dnevnog reda mogu uključivati:

Izveštaj svakog člana tima o aktivnostima u njihovoj nadležnosti
Diskusija o operativnim pitanjima
Sporazum o planu budućih promjena
Tamo gde se pojavljuju problemi koji se ne mogu rešiti lokalno, oni se mogu povećati na sljedeći nivo. Ovo se obično sastoji od nekog oblika tima za upravljanje sajtom (VMT).

VMT se sastoji od viših rukovodilaca za koje lokacija predstavlja važno sredstvo. Na primjer, obično su predstavljene ključne oblasti kao što su Marketing / Communications, kao i velike funkcionalne oblasti sa značajnim prisustvom, npr. podele proizvoda. Kao krajnji autoritet zadužen za sajt, ovaj tim obezbeđuje vodič (i budžet!) Koji je potreban da bi se omogućilo održavanje.

Strukture i procedure održavanja veb sajta su detaljnije istražene u priručniku "Upravljač veb sajta", koji je sada na prodaju.

Pročitajte više praktičnih saveta ....

 

 Elementi upravljanja vebom

  • Planiranje upravljanja sa skali sajta

  • Kako izgraditi veb tim

  • Razumevanje uloga i odgovornosti

  • Kako veb alati poboljšavaju donošenje odluka

 



Ostavite komentar




Treba vam web sajt ?

Kontakt