Projekat redizajniranja vašeg veb sajta ne počinje kada skicirate ono što želite da pogleda sajt, kada vaš dizajner počinje da crta prvi piksel ili kada kupite unapred pripremljenu veb stranicu. Čak i za mala preduzeća, redizajn bi trebalo da započne sa puno strateškog planiranja.

Bez strateškog pristupa, vaš redizajn može doći do kasno, prekomjernog budžeta i možda je više nego trošak nego ulaganje. Sledeći proces možda će zvučati malo nadmoćno, ali ćete dobiti mnogo prednosti zauzvrat.

Takođe možete da racionalizujete proces koristeći Pro Vebsite redizajn planiranja - radni list (besplatni PDF Dovnload). Kada završite, imaćete veb stranicu koja izgleda odlično, radi efikasno i može donijeti više poslova.

Da li ste spremni da redizajnirajte svoj veb sajt profesionalno? (grafički izvor)

Sa tim je rečeno, evo šta je potrebno za preduzimanje profesionalnog projekta redizajniranja:

Planiranje redizajna veb sajta? Prvo evaluirajte svoj posao
Dobijanje preuređene veb stranice ne znači bacanje vaše stare veb stranice. Ona mora početi sa pregledom onoga što vam trenutni dizajn čini za vas, šta nedostaje i kako se uklapa u vaše poslovanje.

Počnite brzo pregledati svoje poslovanje u cjelini. Razmotrite sledeće oblasti:

Brendiranje. Kako biste definisali svoj brend? Ko su vaši ciljni kupci? Kako bi opisali svoj brend?
Prodaja. Da li ste dosljedno dosegli svoje prodajne ciljeve? Ako ne, koja poboljšanja su u radu koja vam mogu pomoći da ispune svoje ciljeve?
Marketing. Koji marketinški kanali trenutno koristite? Koji rezultati dobijate za svaki tržišni kanal?
Dobitak. Imajući u vidu prihode i troškove vašeg poslovanja, koliki je profit? Koji proizvodi i koji marketinški kanali donose najviše profita?
Konkurencija. Koliko je zdrav vaš posao u poređenju sa vašim konkurentima?
Ostali KPI. Razmotrite ostale ključne indikatore učinka koji koristite da biste izmerili uspeh vašeg poslovanja. To bi mogao biti broj ponavljajućih kupaca, prosječna vrijednost vaših kupaca za životni vijek ili broj novih izvora koji dobijate mesečno.
Ako želite da iskopate dublje u gornjim oblastima, evo nekih vodiča na koje možete da se pozivate:


PLANIRANJE

Šta su KPI i kako ih koristiti u malom biznisu?

Andrev Blackman


MALI BIZNIS

Kako napisati konkurentnu analizu za vaš mali biznis (sa šablonom)

Celine Rokue


PLANIRANJE

Kako pokrenuti zdrav mali biznis - sa mesečnom preglednom kontrolom

Andrev Blackman

Razmislite o ulozi koju vaš trenutni dizajn igra u svakom od navedenih oblasti. Kako vaš trenutni dizajn sajta pokazuje vaše brendiranje? Koliko prodaje dobijate? Za svaki dolar koji trošite na vašoj veb stranici, koliko prihoda dobijate zauzvrat? Kada proučite ulogu vaše veb stranice u ovim ključnim oblastima, možete saznati kako možete to poboljšati.


Pro Vebsite redizajn planiranja - radni list
Ako još niste, sada je dobro vrijeme za preuzimanje Free Pro Vebsite redizajn planiranja - Radni list (PDF).

Slobodan PDF radni list.

Ocenite trenutnu veb lokaciju za redizajn
Dok pregledate trenutni dizajn vašeg veb sajta, pogledaćete tri stvari: veb stranicu, vaš proces i performanse sajta.

1. Koji problemi ima vaša trenutna veb lokacija?
Prvo, pregledajte ovu kontrolnu listu znakova da je vašoj stranici potrebno redizajn:


VEB DIZAJN

10 najboljih razloga zašto Vaša veb lokacija zahteva redizajn sada

Celine Rokue

Koji znaci ste primijetili na svojoj veb stranici? Koje vas najviše brinu? Uzmite u obzir ove stavke jer ćete ih obraditi u vašoj redizajniranju.

2. Kako je prošao Vaš poslednji proces redizajniranja sajta?
Čak i ako je vaš veb sajt poslednje dizajniran mnogo godina, važno je zapamtiti koliko god možete o procesu dizajna:

Koji delovi procesa su radili?
Koji delovi su bili frustrirani?
Ako postoji dizajner ili drugi ljudi koji su uključeni, pokušajte da se setite kako je bio proces saradnje. Pretražite svoje e-pošte i dokumente kako biste sagledali kako je vaš trenutni dizajn napravljen. Uzmite beleške o tome kako možete da planiraju ovaj projekat redizajniranja kako bi se izvršio glatko i pogodio svoje ciljeve.

3. Kako je Vaša trenutna veb lokacija?
Zatim, pogledajte detalje o tome koliko vaša veb lokacija igra svoju ulogu u vašoj prodaji i marketingu. Sastavite merne vrednosti benčmarka kao što su:

Prosečan broj mesečnih posetilaca. Ovo je broj ljudi koji posećuju vašu stranicu svakog meseca.
Top lokacije za posetioce. Ovo su zemlje ili gradovi u kojima dolazi većina posetilaca vašeg sajta.
Najbolji uređaji za posetioce. Takođe možete da primetite uređaje koje vaši korisnici tipično koriste prilikom pregledanja vašeg sajta. Ne morate da idete u određene proizvode i modele, čak i ako vaš program analitike sajta prati one. Samo zapazite tip uređaja, operativnog sistema i korišćenih veb pregledača.
Stopa otiska. Ovo je procenat vaših poseta na lokaciji koji ostaju samo na jednoj stranici vaše stranice. Ako vaša stranica zavisi od ljudi koji gledaju stranice sa sadržajem, kao što su blogovi, onda je ovo možda važna metrika za vas. Možete više saznati više o stopama odbitka iz ovog članka.
Vrh referentnih izvora prometa. Ovo su veb stranice koje donose najveći broj posetilaca na vašoj veb stranici. To su sajtovi društvenih medija ili popularne veb stranice ili blogovi koji su pomenuli vaše poslovanje.
Broj novih pojedinaca mesečno. Ako koristite svoju veb stranicu da biste sakupljali potencijalne kupce, vaš broj potencijalnih kupaca mesečno je verovatno vaš broj pretplatnika, upita ili registracije.
Broj prodaje mesečno. Ako imate više prodajnih mesta (na primer u prodavnici, preko društvenih mreža ili drugih prodavnica), računajte samo prodaju koja je napravljena direktno sa vaše veb lokacije.
Prihod po mesecu. Koliko novca ulazi vaša veb stranica? Kako se ovo upoređuje sa drugim izvorima prodaje ili prihoda?
Stopa konverzije veb-sajta. Većina veb stranica je napravljena za konverzije. Saznajte koji procenat posetilaca vašeg veb sajta postaje potencijalno (kao što su pretplatnici ili registrovani korisnici). Ako prodajete direktno sa vaše veb lokacije, takođe izračunajte koliko od ovih kartica na kraju plaćaju kupce.
Ne morate da prikupljate sve navedene metrike, samo one koje su relevantne za vaše poslovanje. Prikupljanje ovih statističkih podataka može vam pomoći da upoređujete trenutni dizajn sa novim dizajnom. Na kraju krajeva, najbolje je da vaš novi dizajn ima slične rezultate sa trenutnim dizajnom.

Ne zaboravite da sakupite i opisne komentare. Na primjer, pošto ste pokrenuli svoj trenutni dizajn, koje povratne informacije ste dobili od korisnika i kupaca? Prođite kroz stare preglede kupaca i e-poštu da biste videli da li je bilo prigovora ili pohvala.

Sada je vreme da postavite svoje ciljeve dizajna
Jednom kada ste analizirali svoj trenutni dizajn, postavite svoje stavove o svojim poslovnim ciljevima u bliskoj budućnosti. Gde se nadate da će vaš posao biti u narednih 6 meseci? Šta kažeš za godinu ili dve? Budite specifični i što kvantitativniji. Razjašnjavanje ciljeva će vam omogućiti da postavite smer za svoj novi dizajn.

Ako vam je potrebno malo više posla da biste odredili svoje ciljeve, evo nekih tutoriala koji vas mogu provesti kroz proces:


POSTAVLJANJE CILJEVA

Kako postaviti ciljeve bez prostora za izgovore

David Masters


HONORARAN

Kako postaviti efektivne ciljeve za vaš slobodni posao

Andrev Blackman

Kada imate svoje poslovne ciljeve pri ruci, fokusirajte se na to kako će vam nova veb lokacija pomoći ovim ciljevima. Na primer, ako je vaš cilj da povećate konverzije, možda ćete planirati kreiranje pojednostavljenog onlajn prodajnog lanca koristeći svoju veb lokaciju.

Ako je vaš cilj da dobijete više potencijala, možete navesti da bi vaša nova stranica trebala biti optimizirana za pretraživače i društvene medije tako da je lakše naći ljude. Navedite ove ciljeve na radnom listu kako biste vi i vaš dizajner imali referencu za primarne ciljeve sajta.

Razjasnite proces redizajniranja vašeg sajta
Na kraju, predstavite ono što želite da vaš proces redizajniranja izgleda. Nemojte samo navesti korake koje treba preduzeti, pogledajte svaki aspekt procesa od velike slike do svakodnevnih operacija.

Ako sami radite na dizajnu, ovo može biti samo jedna jednostavna lista. Ali, ako postoje drugi ljudi koji su uključeni u proces, morate biti specifičniji. Ovo uključuje proces povratne informacije koju imate sa dizajnerom, vaš nivo komunikacije jedni s drugima, kao i prijelazni rokovi za glavne prekretnice.

Lako je prevideti ovaj korak. Pošto ste postavili ciljeve, iskušava se da počnete da tražite veb-template-a koji će angažovati dizajnera. Ali, bez postavljanja vaših očekivanja na papir, verovatno ćete završiti pogrešno komunicirajući ili smanjivati delove procesa koji vam se najvažnije smatraju.

Takođe, ako angažujete dizajnera, navedite svoje kriterijume za "kandidata za snove". Uključite kvalifikacije dizajna, vrste klijenata sa kojima ste radili u prošlosti, stil komunikacije, pristup dizajnu i cijenu. Uradite to pre nego što počnete da tražite portfolije freelancer-a ili zajedničke dizajnere kao što je Envato Studio da biste pronašli pravog profesionalca.

Imajte profesionalni proces redizajniranja
Kada završite sa gore navedenim koracima, spremni ste da započnete stvarni dizajn. Bez obzira da li ovo podrazumeva traženje veb sajta na profesionalnom tržištu kao što je ThemeForest, dizajniranje sajta ili zapošljavanje dizajnera, započinjete svoj projekat čvrstim temeljima. Ovim putem dobijate novu veb stranicu koja se tiče rezultata, a ne samo izgleda.



Ostavite komentar




Treba vam web sajt ?

Kontakt